Forum forum o organizacji Akatsuki
przycz si do nas! Szarp, nawet nie wiesz jakie to uczucie zalogowa si po 4-5 latach :DDD
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Hej !Marzę o fryzjerstwie,wykonywałam różne zawody ,ale

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum o organizacji Akatsuki Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
zastepca lidera



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 697
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 20:47, 09 Kwi 2014    Temat postu: Hej !Marzę o fryzjerstwie,wykonywałam różne zawody ,ale

Ale to sie chyba wiaze z podwojna praca - na dwa etaty ?
[link widoczny dla zalogowanych]
farren not fair it's a triptic in the air...jakos tak nie jestem w stanie dokladnie tego napisac ale słowa sa podobne...
[link widoczny dla zalogowanych]
Dieta proteinowa dr Dukana, Dieta 1000 kalorii ,Dieta 1200 kcal, Dieta 1500 kcal i inne prowadzą do odwitaminizowania i odmineralizowania organizmu to bardzo nie zdrowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dostałam okres i od 12 dnia cyklu zaczęłam brać duphaston dwa razy po jednej tabletce przez 12 dni skączyłam brać i wystąpiła miesiączka ale po miesiączce zaczełam zażywać 5 dnia cyklu Clostibegyt tak brałam te leki przez dwa miesiące to był lipiec i sierpień.
[link widoczny dla zalogowanych]

Co tam u was slychac?? [link widoczny dla zalogowanych] Opieka super, pani doktor dokladnie wytlumaczyla mi co sie dzieje, co podaja i jak postepowac po wyjsciu ze szpitala, brzuszek osluchiwano mi ktg kilkarazy dziennie, usg rowniez zrobiono, i cale mnostwo innych badan, okazalo sie ze mam troche slabe wyniki wiec dostalam odpowienie leki.
. Coś gdzieś kiedyś czytałam że jak facet nie może to może się zgłosić do kogoś tam o jakieś pozwolenie;/ Tylko nie wiem do kogo dokładnie bo już nie pamiętam. buuuuuu a jeszcze jedno, skoro rzekomo sie pod Ciebie podszywam to mozesz uzyc nicku sprzed lat, ktorego tu uzywalam, pewnie Ty tez ale przepraszam nie uzyjesz bo jest zabezpieczony haslem, nawet pewnie nie wiesz jaki to bo nie przesledzilas watku....zalosne ja zyje z ta mysla ze kiedys nie bedzie tych blizn i bede szczesliwa bo narazie to jakos nie potrafie choc moj chlopak i wszyscy mnie pocieszaja..ale nikt nie wie jak bardzo jest mi z tym źle;( czemu jedni maja wszystko a inni musza sie tak męczyć w życiu?;( [link widoczny dla zalogowanych]
Więc jej tłumacze na spokojnie że jeszcze chwilę się pobawią i pójdziemy się myć, cos zjeść i przed spaniem będą bajki. Wszyscy pacjenci odnieśli duże korzyści zdrowotne z głodówek. These include evidence from randomized, controlled clinical trials. Moglam to obserwowac na przykladzie moich dzieci , \ wykarmione\ Pozdrtawiam jeżeli chodzi o samo wesele to mniej więcej trzeba liczyć blachę na 10 osób. No0 i zapragnęłam wrócić do blądu.
[link widoczny dla zalogowanych]
o haha i tak ja bolało ze poduszke przegryzła hehe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ma to tę zaletę, że w stowarzyszeniu będziesz miała praktyki u kilku różnych rzeczoznawców, a oni zwykle się w czymś specjalizują, więc będziesz miała konsultacje z najlepszymi specjalistami w poszczególnych dziedzinach, a indywidualny rzeczoznawca, do którego trafisz, może np.
[link widoczny dla zalogowanych]

kazdy błąd skrzetnie skryła
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy mozecie polecic jakis sprawdzony gabinet i lekarza? super.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W trzecim miesiącu prawie to było.
O STOSUNKU PRZERYWANYM:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ira
Poproś go, aby pozwolił Ci oglądać je razem z nim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo nie chciałabym tych pasemek rozjaśniać tylko zrobić je jasnym blondem. [link widoczny dla zalogowanych] JA ma ten sam problem.
Oczywiscie nie bawcie sie nim brydnymi rękoma. w życiu nie jest taka niska! Jeśli będę drugi raz rodziła to tylko w klinice. Na początku myślałam, że tak trochę dziwnie facet - kosmetyczka... ................30-209 Kraków ul.Królowej Jadwigi 103 A.................... [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak to sie skonczy ale z nim czy bez niego mam zamiar byc szcześliwa pozdrawiam do tego masaż twarzy, maseczka ja bawie się prysznicem od około miesiąca. otorz, robilam to w plodne z moim partnerem i to dwukrotnie. też polecam salon na Św. co prawda kosztował troszke wiecej bo w sumie 1400zł.... Pełna symbioza.
3 tygodnie, extra!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Yavrum....

sobota po południu, mały na spacerku z tatą więc...
[link widoczny dla zalogowanych]
więc pytam - co ze współżyciem podczas kuracji? Matko!
Zaleca się wykonanie badań serologicznych w kierunku obecności przeciwciał IgG i IgM przed ci±, na początku ci±y, a w przypadku kobiet seronegatywnych powtarzanie ich w kolejnych trymestrach ci±y.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
You said new new york, new york is dangerous.....
[link widoczny dla zalogowanych]

Stracilam dla niego glowe. [link widoczny dla zalogowanych] aha zapomniałam dodac ze u kosmetyczki koniecna jest zgoda rodzica ( nawet napisana na kartce) pomózcie mi :] a własnie mam jeszcze jedno pytanko jak to sie dokładnie odbywa wbija igłe i co dalej robi ??
ehhh no nic Pierwszy staz odbylam w biurze notariusza, co do dokumentow nie bylo specjalnych wymagan, warunkiem bylo przejscie testu z wiedzy ogolnej, potem byl kurs zakonczony egzaminem i wtedy mozna bylo pojsc na staz. Ale ta nagonka na L/M powoduje psychozę u nas. buziaki dziewczyny i czekam na info Czytam to forum i czytam i prosiłąbym was dziewczęta o podanie mi konretnych nazw placówek, salonów lekarzy, ponieważ zamierzam powiększyć usta, nie wiem czym jeszcze bo czytając was każda mówi co innego dlatego chciałąbym się wybrać do dobrego salonu gdzie mi wszystko wyjaśnią. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkich Lekarz kazał mi je brać kilka dni na noc, potem zrobić 3-4 dni przerwy i przyjść na badanie cytologiczne. Kupilam olej lniany, jutro sie zwaze, mam nadzieje, ze chociaz 1-2kg polecialy. I tak większość czasu spędzam w domu No nie znam się ale moja żona zawsze kochała długie włosy. Byłam tam z koleżanką (też proste włsy ) i świetnie dobrał jej fryzure, teraz nigdzie indziej nie chodzi. moj maz mial Zabke -dlugi ma takie ze nie pytaj wrabiaj ludzi musisz im odpalac taka kase ze nie stac cie na oplaty
gdyz one nie podpisuja umowy z NFZ.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a macie jakies linki do tego drugiego bo nie kojarze...
[link widoczny dla zalogowanych]
Szczegolnie teraz gdy mam dziecko, poznalam duzo kolezanek na placu zabaw, sporo z nich ma podobna sytuacje jesli chodzi o prace tzn jej brak (ja na tle mam najlepiej bo jakby nie bylo prauje choc sa to poczatki), tak wiec oprocz tematow dzieciowych mamy drugi wspolny temat.
Wielkie dzięki za szybką reakcje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

namocz porzadnie jeszcze raz, niech odrobine obcieknie i zawies mokra na okno. [link widoczny dla zalogowanych] ...i to po tylu latach
Wiecie co w czoraj jak kładłam się spać, było mi zimno, nie trzęsłam się. Znajomi mają Stefana i dla wszystkich to Stefcio. Hej, Olala. Regine podpatrzyłam na starym topiku o Atkinsie Ale przepis wypróbowałam- pyyszne lub profesjonalna londa? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ale nie za bardzo wiem na czym ta metoda polega a i tak nie ma zadnego przedstawiceila w Polsce... 5 dni przygotowania (bo tyle zamierzam) stosujac sie do zaleceń żywnościowych, za wyjątkiem jedynie kefiru, a jeść do końca po 1000-1500 kcal... Bo nie mogłabym przeżyć tego, że on ucieknie i wyjdzie w nocy. no piotr*** cos w tym jest do Maddie30: Aż się boję pomyślec jak długo będzie mi spadać... podobnie jak Zdzisłaf ograniczę wodę, przynajmniej w pierwszych dniach.
no a poza tym dziewczyny odzywajcie sie czasem.mysle ze to dobry pomysl zeby od czasu do czasu wymienic sie komentarzami,pochwalic wynikami,o cos spytac, cos doradzic, etc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kilka lat pozniej miałam operacje wyciecia przykurczu, pozbyłam sie go ale blizna w dalszym ciagu została, choc co prawda wycieli mi jej kawałek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum o organizacji Akatsuki Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: